ctramlah's FotoPage

By: ctramlah dalkis

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 2-Feb-2010 14:53 Email | Share | | Bookmark
KE ARAH BADAN YANG SIHAT



Thursday, 22-Oct-2009 14:27 Email | Share | | Bookmark
KONVOKESYEN IQAH

 
 
 
View all 7 photos...


Monday, 23-Mar-2009 12:06 Email | Share | | Bookmark
SALAM TAKZIAH

Dengan dukacitanya saya merakamkan salam takziah buat sahabatku Hanita dan Mahadzir di atas pemergian ayahanda tercintanya (ayah Hanita) pada 3 Mac 2009 yang lalu. Pada malamnya rakan seperjuanganku Romizah Ahmad pula menyahut seruan Ilahi setelah sakit sekian lama. Agak terkilan juga sebab tak tahu beliau terlantar kerana telah berpindah tempat kerja. Begitulah perjalanan hidup. Rupanya hanya sekejap waktu. Kita terpaksa terima bahawa 'Mati itu adalah wajib, hidup itu Insyaallah'. Maka wajarlah kita mengisi ruang masa yang sekelumit ini dengan yang terbaik (sekadar menasihati diriku sendiri). Semoga roh-roh mereka di tempatkan dalam golongan orang2 yg bertaqwa. Alfatihah.......Amiin.


Wednesday, 11-Feb-2009 11:29 Email | Share | | Bookmark
RE-UNION PELAJAR FORM 5 (1982) SMSAS KLANG

 
orang kuat re union
gambar ikut kelas
View all 34 photos...
Akhirnya perjumpaan bekas pelajar ting 5 tahun 1982 Sek. Men. Sultan Abdul Samad Klang berlangsung pada 7hb Feb 2009. Seronok dapat berjumpa dgn kawan2 yg ada di antaranya tidak pernah aku jumpa lepas SPM dan menuju haluan masing2. Ada la lebih dari suku abad. Tiga hari sebelum perjumpaan itu aku sempat menyambut ulang tahun kelahiranku yg ke....dot dot dot. Perjumpaan yg pada awalny dijangka hanya beberapa orang sahaja akhirnya mendapat sambutan diluar jangkaan sehingga aku pun tak dapat duduk . Tapi yg penting dapat get together dgn kawan2. Ramai juga YB (Yg Boroi, Yg Botak dan yg sewaktu dengannya.....gurau je ye). Tq kpd Pn Lela Shah yg sudi hadir dan Mahadzir, Hanita (dtg dr Sabah) serta Rosizan dan husband (dtg dr Johor) juga kawan2 lain yg mungkin jauh dan dekat. Paling seronok bila ada yang tak ingat kelas bila nak gambar ikut kelas......comel la korang ni !! Sambil tengok gambar tu komen la sikit baru meriah . Congratulation kpd AJK re-union. u all memang hebat !!


Saturday, 20-Dec-2008 08:03 Email | Share | | Bookmark

 


Anak2 bergambar dengan sepupunya.


[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net